torsdag 26 juni 2008

Trubbel

Igår...promenad...köpte stickor på Erikshjälpen...blö blö blö...dålig dag igen. Stickade fina grejer till min hemlis i alla fall:) Vilket jag så klart inte kan visa hääär. Inte för att jag tror att hon jag är hemlis åt vet att min blogg finns men men. Man kan aldrig så noga veta.

Idag. Ännu mer blö blö. Ska gå ut en sväng i alla fall idag med. Så min stackars mage orkar med.

Imorgon ska jag jobba på fm och sen på kvällen och natten. Det blir spännande. Vi ska till Malmö och jag är ju en sån fena på att hitta där:P Nå...dit vi ska först borde jag hitta i alla fall. Det känns däremot ännu med spännande att lämna M här. Hur ska jag någonsin orka med att åka upp till Luleå en vecka i aug utan att invertera av ångest? Men det är ju 2 månader tills dess så jag kanske hinner härda mig. Än står svartsjukan som ett svart moln runt mig. Precis som i Trubbel. Det är så det är.

1 kommentar:

  1. Gumman...
    Jag ringer dig när jag är tillbaka i Umeå...
    saknar dig älskling...
    Puss

    SvaraRadera