lördag 21 juni 2008

Midsommar

Efter ett långt samtal med storasyster i trosdags kväll och ett lika långt med M så får vi se vad som händer. Fick ur mig mer skit och vi fick pratat om fler saker. Syrran var riktigt upprörd. Jag förstår henne. Det skulle jag varit om hon var jag och jag var hon eller vad man ska säga. Hur som. Vi fortsätter i alla fall. M och jag. Jag får orka på något sätt. Här är jag inte klar än.

Igår var det Teckomatorp som gällde för hela slanten. Bad och korv och sill och lekar och mer bad och jordgubbar och lekar och mer efterrätt och mer bad och mer korv. Jag var blev ett stirrigt vrak vid 10 tiden och tillförde nog föga till gemenskapen efter det. Men det var kul!:) Och jag blev inte full och bitter och ledsen. Kanon! Ids inte lägga upp bilder ikväll. Imorgon kanske.

Blev till att sova i bussen inatt och det var mysigt...efter en flådig frukost så åkte vi hem och har mest...sovit och ätit. Vi hyrde Eastern Promises ikväll. Grymt bra film.

Mer imorgon alltså. Då blir det stickbilder också:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar