onsdag 3 september 2008

Jo verkligheten slog tillbaka med full kraft. Aj aj aj aj. Jag gör ont hela jag. Ändå in i hjärtat.

Zombidag på jobbet idag. Men han snubben som jag jobbar med var bort i alla fall. Skönt. han pratar så förbannat. Har fått en egen plats nu och satt där och nördade med ritningar hela dan.

Håller på och packar det sista och väntar på mitt paket från Mora. Det blev som mycket saker trots allt. Bara det viktigaste var en massa saker visade det sig...

Kan ju tillägga att jag fick mitt sista hemlispaket igår också:) Att man alltid blir lika glad av paket...Tack snälla J! Nu vet jag vem du är:) Ska lägga upp bild och visa sen då jag kommit i ordning.

Nu ska jag flytta.

2 kommentarer:

  1. Jag gissade rätt vem som var din hemlis!! ;P Hon hade nämligen en sån där hängd gubbe i sin blogg om jag inte minns helt fel..

    SvaraRadera
  2. Helena-rutan: Ja den dök upp där:) Jag är inte så bra på att gissa. Har ju inegn koll på alla stickbloggar:)

    SvaraRadera