tisdag 9 september 2008

Böööööö

Det är inte allt för ofta faktiskt men jag är totalt uttråkad och har inte lust att göra nånting. Buhu.

Drömde att jag fick veta resultet på tentorna i natt. Jag hade klarat den ena precis på poängen men med den andra följde det en utskällning. Jag var ju helt värdelös och hade inget på kursen att göra eftersom jag inte ens kunde se de enklaste samband. Fast det var kanske inte så konstigt avslutade han med eftersom jag bara var en kvinna. Hjälp. Nå skönt att vakna upp från det. Än lever hoppet. I alla fall på den ena.

Har suttit och lagt in toleranser i det oäändliga idag. Imorgon kommer det två till som ska cadda. Tror det är några riktiga konsulter. Spännande.

Kan ju berätta att jag är helt tokstel i kroppen efter min raska promenad igår. Voj voj vad min kropp inte är van att röra sig. Men det var skönt och det var skönt ute. Vi får se om det blir nått ikväll också. Uff...eller så stickar jag:P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar