torsdag 18 september 2008

No life no blog

Ja som sagt.

Jobbet går bra. Fick börja ta över lite av H's uppgifter nu då han jobbar så lite. Mycket att sätta sig in i. Får se om jag kommer jobbar mer nu framöver. Hur nu det ska gå till. Det finns en gräns hur mycket man orkar cadda på en dag. Är trött jämt men det beror ju på självförvållad sömnbrist och inte på jobbet. Nå.




Annars har jag börjat sticka på Kiri sjalen som TruckerElin kickat igång. Det går bra fast jag är oförmögen att läsa rätt och får göra om vart annat varv. Dvs mönstervarvet:P Men framåt går det till slut.
Vi avslutar med en Stenmark jag fick ikväll som jag aldrig sett förut. Tack Mg!:)


3 kommentarer:

  1. ser fint ut vännen!

    SvaraRadera
  2. Känner igen det där med att göra om, har dock klarat mig skapligt på just denna sjalen, kanske bara vart 6e varv ännu men min första sjal gick mer bakåt än framåt. :)

    Ta nu inte i för mycket på jobbet så det slår bakut...

    SvaraRadera
  3. Emms: Tackar! Du har börjat med sockstickning såga jag...advanced...


    TruckerElin: He he nä så illa är det inte. Än.

    SvaraRadera