lördag 28 februari 2009

Jag hugger i sten

Är i Falun och myser, skriver imorrn ist.

Är utmanad av TruckerElin så det är bäst att anta den;)

UTMANING - 10 FRÅGOR OM MIG!

Regler: Bloggaren skriver ner SVAR på 10 frågor om det egna jaget, vem man är. De som blir utmanade skriver ett eget blogginlägg med sina 10 svar. I slutet av inlägget skriver du TRE personer som du utmanar, kom ihåg att länka - spread the love!!



1. Säg tre ställen på Internet du oftast besöker?
Gmail, bilddagboken och ett klick för skogen.


2. Sjunger du hemma eller i duschen?
Inte i duschen så ofte men så jag lyssnar på musik eller har en låt på hjärnan så låter jag sångfågeln i mig komma fram.


3. Kan du spela något instrument, vad?
Inte ett endaste. Har spelat blockflöjt som resten av sverige och Köp varm korv sitter nog i än men thats it.

4. Hur mycket tid lägger du ned på bloggande per dag ungefär?
Mitt eget bloggande, typ 30 min. Att läsa andra bloggar ungefär samma tid.

5. Vilken "kändis" läser eller har du läst mest av som bloggar?
Emms är ju en stjärna men hon kanske inte räknas som kändis;).

6. Någon känd person du anser vara sympatisk och trevlig, en favorit?
Eh..

7. Alla samlar på något, vad samlar du på?
Får nog bli böcket då, det är det jag har mest av i alla fall.



8. Du måste välja - är du en mes eller en tuffing?
Jag är en mes.

9. Humor är roligt (?), nämn någon du gärna ser eller lyssnar på, TV, film?
Mony Python, Magnus Bertner och Johan Glas tycker jag är roliga. Det är det som trillar fram i huvudet just nu.


10. Nämn ett intresse du har som är lite annorlunda eller udda?
Udda och udda. Akitektur från sekelskiftet är underbart men jag har inte nördat ner mig allt för mycket i det, tycker bara om att titta på vackra hus.

Jag utmanar Leopardia, Emms och Ch;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar