tisdag 28 oktober 2008

Ho ho ho. Ikväll efter jobbet var jag på Nova och shoppade upp min kvot för det här året. Hittade ingen kofta och inga underkläder men annars gick det riktigt bra.


Stövlar. Äntligen! Nu ska jag bara tvinga mig själv att kunna gå i dom:P Känner mig riktigt nöjd faktiskt Hittade dom löjligt snäva jeansen på Top shop och i bakgrunden syns kjolen jag köpte i helgen. Köpte några tröjor också så nu finns det något att variera med.

Det är kallt på kvällarna nu. Det luktar till och med nästan kallt. Men bara nästan. Det är som lite mysigt. Ett avbrott från fukten.

Snart är det dags att åka till Falun:) Den här veckan blev ju som en dag kortare och det har gått så snabbt. Har ju knappt hunnit vara hemma nått. Hamnade hos J igår och kollade på Blackadder och ikväll har det ju shoppats och imorgon ska det packas och så är det Torsdag:)

2 kommentarer:

  1. Schyssta pjucks. Är de varma och sköna tillåt vintern? Tror fan ni har mer snö söderöver än här.

    SvaraRadera
  2. Jan: He he...du, i skåneland är det ingen snö. Här är det sommar året runt. Eller i alla fall barmark...

    SvaraRadera