måndag 13 oktober 2008

Enkelspårig

Har känts helt ovant idag. Inget direkt akut som behövt göras. Fått börja klura ut vilka skruvar och i vilka dimensioner som ska ingå i maskinen. Lagom upphetsande. Hjälpte en av designerna med ritningar och lite sånt pill. Känns fel att folk frågar mig saker om inventor, jag lärde mig det ju i Juli typ. Nå mina fellow caddare slutade ju i fredags så nu är jag master of cad-modellen själv igen;) Fast lite trist att inte ha nån att prata skit med så där. Ingen Mäts man kan mobba:P

Pratade med S i gbg igår och han kommer ner i november. Han ville se Köpendanmark så jag lovade att guida. Ha ha. Nå jag hittar ju till ströget i alla fall och går man tillräckligt länge kommer man till ny hamn;) Det ska bli kul! Håller på att dela in hösten i ljuspunkter. Blir ju som lättare så...

Har varit en grå och trist dag. Blev som aldrig av med tröttheten imorse. Böö... Blev inte roligare än så här idag.. Men imorgon ska jag ha en bra och snygg dag. Det bestämmer jag nu. Snyggast på IDEON. Minst.

1 kommentar: