fredag 29 augusti 2008

Utmaning från TruckerElin

A is for age: 25

B is for booze of choice: Screew driver deluxe;)

C is for career: Civilingenjör isch

D is for your dad’s name: Roland

E is for essential items to bring to a party: Roliga flickor, klämvänliga pojkar och bra musik.

F is for favourite song at the moment: Im leaving you for the last time - Duffy

G is for favourite game: TP, Retro, Sing star.

H is for home town: Vidsel

I is for instruments you play: -

J is for jam or jelly you like: Hallonsylt, hjortronsylt och apelsinmarmelad.

K is for kids: -

L is for living arrangements: Lägenhet ett tag till i alla fall.

M is for mother’s name: Helena

N is for name of your crush: Här ska det inte crushas mer.

O is for overnight hospital stays: Ögonoperation då jag var liten. Halsmandlarna rykte också ett par år senare.

P is for phobias: Ormar och hundar till viss del.

Q is for quotes you like: Jag tror på köttets lust och själens obotliga ensamhet.

R is for relationship that lasted the longest: Med A. Min fösta allt som lärde mig hur man lever ett liv i synd:P

S is for sartorial style: Ingen speciell.

T is for time you wake up: Jobbas det, vid 7. Annars 9-11.

U is for underwear: Från och med nu matchande:)

V is for vegetables you love: Älska är ett sånt starkt ord. Men paprikan hänger med i det mesta.

W is for weekend plans: Skriva tenta, dricka alkohol, skratta och skaka rumpa på Cleo.

X is for x-rays you’ve had: Mest huvudet faktiskt;)

Y is for yummy food you make: JAG lagar?;)

Z is for zodiac sign: Oxe

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar