onsdag 23 juli 2008

Utmaning

Jag är helt ovan att vara så här aktiv. Trött som få. Men jag får ju skylla mig själv som inte går och lägger mig i tid. As usual;)

Vi gick igenom planeringen idag. Shit. Myyycket jobb är det. Men det ska nog gå bra. He he...eh...

Inget annat spännande har hänt idag och på tv bakar Leila så jag släger in den här utmaningen som jag fick av TruckerElin:) Bättre sent än aldrig..

3 namn jag går under: Pelin, (favorit)moster, älskling.

3 saker som skrämmer mig: Ormar, döden, smärta.

3 saker som jag har på mig: Rutiga gubbyxor, röd t-shirt, sockar med texten "It's so exhausting being fabulous!" under foten.

3 sanningar: Det är inte lätt när det är jävligt svårt, allt ordnar sig, solen går upp i öster.

3 saker jag verkligen vill ha: Ett riktigt jobb, min familj närmare, vänner att flamsa med här i Lund.

2 kommentarer:

  1. Du verkar ha hittat ett roligt jobb - kul!! Det är alltid jobbigt i början, när man inte kommer i säng... Jag är trött trots att jag inte jobbar, men det beror på Selma.
    Jobba flitigt!
    KRAM KRAM

    SvaraRadera
  2. Elin: Det är bara Emmor och Elinar som kommenterar här så det är bra att du specifiserar vem du är;)

    Håller hon dig varken fast hon är så söt? Hon längtar nog efter moster tror jag..
    Kram kram

    SvaraRadera