tisdag 29 juli 2008

Natt

Sängen nästa. Men det är någon som knattrar på tangentbordet i sovrummet;) Då kan jag lika gärna blogga.

Overksam jobbdag alltså. Eller jag gjorde det jag kunde. Funkar det inte imorgon blir det däremot slappt. Nå vi åkte till Lomma och badade ikväll i alla fall. Det var skönt men ofantligt långgrunt.

Håller på att färdigställa hemlispaketet med andan i halsen här. Liiite stickning kvar sen är det klart. Jag är nöjd också. Efter 800 försök:P

Nu får han ha bussurfat klart...sömn.

1 kommentar:

  1. Det är därför man ska ha datorn i nått annat rum än sovrummet... då kan man sova när och hur man vill... ;)

    Vad duktig du är som pysslar till din hemlis-kompis... jag vill också ha en sån...

    Ha en bra dag, hoppas du får jobba nått idag...

    PUSS

    SvaraRadera