måndag 21 juli 2008

Arbeterskan

Jag är mekanik konstruktör enligt anställningskontraktet;) Det ni...
Det har gått bra idag. Jag mest suttit och tittat igenom ett övningshäfte för Inventor och försökt fatta hur produkten som jag ska cadda är uppbyggd. På em fick jag sitta och ändra i ett par 2D ritningar. Det var krångligt innan man kommit igång och innan man slutat använda det osmidiga sättet som den andra konstruktören lärde mig:P Är det ingen under 40 år som använder sanbbkomandon över huvud taget? Nå imorgon ska det tydligen 3D caddas och så kommer en kille till som ska jobba med samma saker som jag. Inventor ska nog inte vara några problem, det mesta är likt NX. Ska bli kul att få kolla hur programmet ser ut och om jag har kvar nått i fingrarna fortfarande:)
Här kommer lite bilder från bussfest! Jag var lite ledsen och neggo igår. Det var en fin helg men hade verkligen velat åka runt med M nu i veckan också.

Från Värnamo blev vi 5 bussar: Filips, M's, Grevens, Borgmästarens och...

...Doktor Orange's:)

Base camp

Grevens lilla grill.

Köket;)

Vardagsrum/sovrum.

Vännen

Sen blev det natt och lite suddigt... Det var fredagen i alla fall:) Lördag blev det inget fotande.

Nu blev all text i en klump, det kukar ur då man lägger in bilder. Så ni vet. Jag tror jag ska lägga mig och läsa och sen sova. Måste vara snäll mot den här förkylningen så den inte deckar mig.

3 kommentarer:

  1. Det nya jobbet verkar ju hur bra som helst... Hoppas han är snäll å trevlig han du ska jobba med ;) Kanske har han även en snärtig stjärt... vem vet?
    Puss

    SvaraRadera
  2. Jag är inte så mycket för bussar igentligen, är mest intresserad av motorcyklar. Men de där bussarna var väldigt söta måste jag säga. Men sen har jag ju en förkärlek för bubblor också.. :)

    SvaraRadera
  3. Emms: He he han lägst till höger på den sista bilden hade en ypperligt snärtig sjärt i groteskt snygga jeans.

    Helena-rutan: Dom är faktiskt jättesöta. Lite snällare än motorcyklar och lite sävligare;) Bubblor finns det här också, men bussen är det primära.

    SvaraRadera