måndag 12 januari 2009

Yeah you punched me right in the heart

En helg i magarnas tecken:) F strålade samman med oss på lördag kväll också. Mycket trevligt. Prat och fika och mer prat. Tänk så vuxna vi är. Min mage var däremot inte på sitt mest charmiga humör. Man blir som depp av att umgås med lyckliga par. Allt kändes lite hopplöst igår. Det gör ofta det då jag åker tåg har jag märkt. Ja hur ska det gå egentligen.

Var tungt att jobba idag, blev heelt paltad efter lunch. Hämtade nya cykeln ikväll (jo min gamla blev stulen under julen, stånk) och sen tog all ork slut. Har dumtittat på guldbaggetjohejet och läst tidningar i framstupa sidoläge ett par timmar. Sweet. Igår kväll fick jag in allt på toan och det som ska in i köksskåparna är där det ska. Nästa steg är att få in kläderna i lådor. Trixigt det där...jag är laat. Ni får vänta på bilder med andra ord:P Sen måste jag få tag i någon bokhylla. Det är en miljon böcker här just nu. Känns det som. IKEA handla hemma, here I come!

Sömn kanske? Ändå..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar