tisdag 20 januari 2009

Tröttelitrött

Vad gör jag uppe än??
Har okynnes tvättat:P

Dagen har ängats åt att göra 80 pdfer och annat skoj. Arbetet hopar sig förövrigt. Och då har vi inte ens börjat på monterings manualen (som ska vara klar till veckan). Har varit overkligt trött idag. Ska skaffa träningskort på Gerda hallen har jag tänkt. Ligger ändå närmast och dom har pass också och inte bara gym. Tror jag kan slinka in som student också om jag har tur.

Pratade med brodern igår, dom ska flytta till Zürich ett halvår. Dessa osaliga andar:P Det är nog billigare och smidigare att åka ner dit än till Vidsel. Helt sjukt vad det här landet är avlångt. Ska i alla fall försöka masa mig ner dit i sommar och glassa lite. Ta mig fan!

Nu ska det läsas lite "Lolita" och sen sovas.

4 kommentarer:

  1. Emms: Klart du får:) 5 h med bil så är man på rivieran;)

    SvaraRadera
  2. 5 h är ju INGENTING snygging... när åker vi? ska jag stjäla en bil och plocka upp dig på vägen?

    SvaraRadera
  3. Emms: 5 h från Zürich ja;) Men jag är lätt på:)

    SvaraRadera