söndag 25 januari 2009

Mojitoklubben

Fick klart allt jag skulle göra igår på jobbet. Mycket skönt! Inget jobb i helgen mao. Hade fått lön också och det var typ 15000 mer än jag räknat med. Mycket oroväckande. Får se vad lönebeskedet säger eg. Stämmer allt så har jag ett sparkapital igen!:) Det vore fantastiskt skönt.

After worken blev ju blöt. Jag, J och C tycket att efter förra helgens lyckade mojitodrickande så skulle vi starta en klubb:P Sen blev vi fler medlemmar under kvällens gång och att dricka sprit på tom mage är ju inte så smart alltid. Men inga katastrofer, jag kallade Ma för Sven senare halvan av kvällen av någon anledning däremot men det får han ta, he he. Till helgen ska vi blanda egna mojitos bestämdes det i alla fall. Supergoda! Jag och Å var last girls standing sen och dansade lite till dålig musik innan vi raglade hem. Ringde Emms och pratade strunt och sa elakheter till J som vanligt tror jag:P

Sov till 3 idag typ och har ägnat dagen åt att surfa och svulla och kollat lite film. Läst helgens DN'ar. Lyxigt värre. Imorgon ska jag försöka ta mig till Ikea. Eller Nova. Vi får se vart orken räcker.

5 kommentarer:

  1. Ta ut dom i kontanter, lägg ner dom i en en skattkista och gräv ner dom på en karibisk ö, så kan inte lönekontoret göra ett piss om dom undrar vart dom där extra 15 tagit vägen. "AAArrrghh, har ingen aning..."

    SvaraRadera
  2. Helena-rutan: Skönt nanting! Hoppas bara dom är mina...

    Gustav: Det är precis min plan, my precious...

    SvaraRadera
  3. du var hemskt charmig när du ringde... å ja, du sa en del elakheter till J... inget han inte förtjäna och han kontra ju så det var ingen fara... du kan ju inte vara snäll både innerst inne OCH ytterst ute, det är ju redan konstaterat...
    saknar dig vännen!
    Puss

    SvaraRadera
  4. Emms: He he har nått minne att han pratade i bagrunden och var dryg:P Nej herre gud någon måtta får det vara, snäll innerst inne får räcka! Puss och kram

    SvaraRadera