onsdag 7 januari 2009

Dum mage

Ho ho. Inte en lugn stund sen jag kom tillbaka.
Hyrde en gigantisk skåpbil till mitt lilla flyttlass i lördags och fick hjälp av J med det värsta, det i garaget. Hej och hå. Packade ihop mitt pick och pack här på Östra torn och tryckte in det i lägenheten också. Sov hos J och sen påbörjades projekt packa upp. Det var mus-skit i alla kartonger och ett mus-lik i en av dom. Jag skrek som en lite flicka:P Huuuuva så äckligt. Träffade Er på kvällen och käkade. Skönt att vräka ur sig lite bitterhet med någon ibland, tycker han ska flytta tillbaka till Lund:P

Måndag fortsatte det nitiska diskandet, fick hjälp av M med det sista som var kvar hos honom. Det var...uppslitande. Fy fan. Sorg.

Sen kom Kusin-E på em, tur det. Så jag inte suttit och deppat ihop totalt. Vi var på Nova igår, käkade på Felini och kollade på Australia. Helt ok film ändå. Lite för mycket för sitt eget bästa ibland men ändå helt ok. En bra dag:) Gillar att ha främmande. Shoppade lite kläder till och med. I natt har det blåst som satan. Min fläkt ger ifrån sig ett högt smällande ljud då det stormar. Ofantligt störande. Stackars E som sov här i vardagsrummet. Jag toppade med att kräkas i natt hur som så det blev inget jobb idag. Har sovit och kämpat mot kombinationen illamående och hunger mest hela dan. Varför är min mage så här? Jag blir så less.

Imorgon blir det jobb i alla fall om denna natten går bra. Sen är det fredag och då bär det av till Jönköping och träffa E och klämma på magen:) Lägenhetsbestyren får kliva åt sidan för social verksamhet känner jag.

5 kommentarer:

  1. Rätt prio! Lägenhetsbestyren finns kvar - åk till vännerna o ha det underbart!Är såå nyfiekn på att se hur du bor. Bara synd att det inte är närmare så vi kunde svänga ner en liten helg. DET hade tjejerna verkligen älskat.
    Stackars stackars magen, hoppas du blir bra så du kan njuta av helgen. Stackars hjärtat som värker. Skickar alla mina kramar till dig tjejen! Ha en underbar helg!Kram

    SvaraRadera
  2. dumma magen ju... jag vill komma dit och bara ta hand om dig jue... men snart ska jag verkligen göra det... sen måste vi åka nånstans å bara vara...
    Saknar ju dig vännen!
    PUSS

    SvaraRadera
  3. Emms: Har du ro i kroppen att bara vara?;) Jag är asbra på att bara vara. Jag kan lära dig:) I år ska vi allt se till att ses lite oftare! Puss och kraam

    SvaraRadera
  4. Hej!
    Skoj med en ny lägenhet, mindre kul med råttbajs och råttlik och mage som krånglar. Hoppas att ffa magen ordnar upp sig. Den ska du ju ha med dig... råttdetaljer går alltid att städa bort!
    KRAM KRAM

    SvaraRadera
  5. Elin: Helt rätt, jag ska försöka fjäska lite för magen och se om vi blir vänner igen.. kram

    SvaraRadera