torsdag 1 januari 2009

This is the year

Igår kväll var en fin kväll. God mat, god dryck och trevligt folk. Ensamt såklart. Men vad gör man?

Dags att sammanfatta det gamla året och fylla det nya med hopplösa förväntningar.

Inför 2008 ville jag ha ett jobb och börja träffa folk kan man läsa här på bloggen. Det har ju i alla fall slagit in delvis. Annars gick det ju inte riktigt som jag hade tänkt mig. Känner fortfarande sorg över M och mig. Det kan inte hjälpas. Det var inte så här det skulle bli.

2009 har i alla fall ganska bra förutsättningar. Jobb och lägenhet. Ska komma igång med promenaderna igen, fixa ett träningskort (tänk så orginellt) och ta han dom ryggen. Men det lär bli ensamt och det känns mindre bra. Jag kanske kommer lista ut hur man träffar nya vänner det här året. Eh.. nåja. Kärlek är inget jag förväntar mig. Kommer den så kommer den. Det vore fint. Men.

Gott nytt år mina vänner! Jag önskar er allt gott!
Puss och kram

6 kommentarer:

  1. Du vet att du förtjänar allt du vill ha...
    Älskar dig darling!
    PUSS

    SvaraRadera
  2. Jag vet precis vad man gör om man inte vill vara ensam i Falun på nyår jue. Du kunde frågat mig. =P
    ;)

    SvaraRadera
  3. Emms: Men det är inte säkert jag får det för det;) Puss på dig vännen

    Jero: Du brukar ju sitta inne med alla svaren, att jag inte tänkte på det;)

    SvaraRadera
  4. Mitt hemliga nyårslöfte är att slå människor som går långsamt i huvudet med en spikklubba. =)

    Skall till Lund imorgon och hänga med polare. Messa mig på 0730212206om du vill hänga på.

    Kram och gott nytt hår.

    SvaraRadera
  5. Goth nytt år hörru! Se till att masa dig till Kungliga hufvudstaden igen snart. Något troligare än att jag får ett ärende i Lund.;-)

    SvaraRadera
  6. Håkan: Man göör sig ett ärende;) Lockar inte kontinenten?:P

    SvaraRadera