lördag 5 april 2008

Randigt

Blev en del stickande igår, ett par centimeter i alla fall. Den ska bli 20 cm lång innan det händer nått spännande och man får börja minska och så. Jag har stickat typ 13. Det går sakta. Sen har jag för korta stickor ;) Man kanske kan använda rundstickor men jag vet inte hur man gör och hade inga i rätt storlek hemma så jag körde på dom jag hade. Mammas gamla halkiga. Trä är ju the shit annars.



Idag var jag på Nova och försökte hitta dom där klänningarna jag spanat på. Den på Lindex kändes för tantíg och var inte så tunn som jag föreställt mig. På HM var den slut så jag får kolla inne i stan. Tänkte vansinnes handla nått annat i stället men det fanns inte så mycket snyggt. Köpte tabletter till matbordet i vardagsrummet och lite stenar och grej till ljusstaken. Jag vet inte om jag ska ha blomman i också. Det blev inte som jag föreställt mig. Det blev fulare. Nå jag ger det ett par timmar:)

Hittade det här linnet på Carlings så nått kul fick jag med mig hem i alla fall. Det slutar typ där bilden slutar. Det var skönt och man kan ha det utan bh så det kommer bli ett bra sommarlinne! Tycker eg inte om kläder som gör att man får sånna där fläskblubbar vid armhålorna som väller över men det här kan jag nog leva med. Trodde först att det var blå ränder men det verkar vara svart ser jag nu. Huvudsaken är att det är ränder:)

Nu ska jag röja lite här innan det kommer folk...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar