lördag 12 april 2008

..eller kanske painrich?

Gårdagen, oproduktiv dag men mysig kväll. Jag kommer aldrig bli klar med mitt exjobb i den här takten. Hostar förövrigt i oförminskad skala. Jag börjar bli riktigt less nu.

Idag då... M har åkt till garaget och ska sätta in motorn i bussen. Jag ska hämta lite grejer hos hans syrra sen och så ska jag köpa pelargoner! Nu ska det bli vår här tillslut. Avvaktar med försterputs och gardinbyte ett tag till men blommorna är det hög tid att sätta om och ge lite kärlek.

Återkommer senare med bilder på blomsterprakten.

3 kommentarer:

  1. nu får du ju döda den där hostan med whiskey. börjar ju bli dags nu att starta ett riktigt krig mot den... annars kan du gå hem till brorsan och slurka på hans polska hostmedicin, den funkade på mig...
    jag är ju kär i cole turner i förhäxad, så det är därför jag ser om serien nu, men däremot skulle du ju ha varit med när jag såg alla säsonger av alias i ett sträck, då kan man ju kalla det att jag blev besatt. drömde att jag var rysk terrorist hela tiden..

    SvaraRadera
  2. Leopardia: Ja det är helt kasst. Var på apoteket och tittade idag men allt var ju slemlösande, jag vill ju ha nått som gör att det slemmar;) Köpte kanjang eller vad det nu heter på en hälsbutik ist. Får se om det hjälper nått. Noskapin är verklöst i alla fall.

    I see...jag ställer mig ändå skeptisk till förhäxad;) Jag skulle vilja kolla igenom alla sopranos från säsong ett. Som om det någonsin kommer hända...

    SvaraRadera
  3. Hello. This post is likeable, and your blog is very interesting, congratulations :-). I will add in my blogroll =). If possible gives a last there on my blog, it is about the TV de LCD, I hope you enjoy. The address is http://tv-lcd.blogspot.com. A hug.

    SvaraRadera