söndag 2 mars 2008

Tack MSN

Fredagkvällen räddades av MSN och när M kom hem var jag på riktigt bra humör. Skönt. Jag är trött på att vara ledsen och sur.

Igår var vi i Köpenhamn och gick på Glyptoteket. Det var rätt ok fast jag tror jag fann det mer underhållande än M;) Synd att vi inte kunde fika i vinterträdgården. Det hade varit grejer det. Nå vi käkade på ett annat ställe och strosade runt lite på ströget innan vädret blev allt för regnigt. Sen for vi hem och deckade bort. Mycket mysig dag måste jag säga. Det var ju faktiskt 2 års dagen:)

Idag vet jag inte vad som händer. M är och kollar vad som är fel på BMWn. Förhoppningsvis nått som är lätt att laga, men man vet ju aldrig. Det borde verkligen städas här men orka...

Nu ska jag i alla fall läsa DN söndag...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar