söndag 16 mars 2008

Pölsan

Igår rantade vi runt med bussen och shoppade till M, men jag hittade såklart en jättefin rese necessär som jag kommer tråna efter tills jag köper den. Kollade på melodifestivalen på kvällen och jag vågade inte såga riktigt så hårt som jag skulle vilja, är osäker på om M ville se det av seriöst musikintresse eller inte. Känner inget behov av att rubba den rådande behagliga husfriden och kärleksfulla stämningen just nu. For på Glorias sen och drack öl med två av M's garagepolare, det var rätt trevligt men jag blev så trött...

Drömde en massa skit i natt. Bland annat att syrran fick ett barn till (tanken är ju skrattretande) och att en av dom snubbarna vi ölade med var gay. Sen drömde jag nått som gjorde mig ledsen och arg men jag försöker slå det ifrån mig då det ju inte hände på riktigt. Men det är svårt..

Idag har min mage dött och det är INTE bakfylla:P Vågar mig inte riktigt ut ur lägenheten ifall det skulle hända en olycka. Får bli ett bad och Pölsan ist. Återstår att se när M återvänder från BMW reparationen...jag skulle gärna kramas lite.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar