måndag 31 mars 2008

Beverly Hills

Så är jag tillbaka i Skåne igen. Det känns oförskämt skönt att kunna surfa med en bra uppkoppling;)

Helgen har varit helskön förutom tentan då. Vet som vanligt inte om det gick bra eller dåligt men jag svarade på fler poäng än jag gjort någongång tidigare. Har jag tänkt rätt på fasdiagrammen kan jag ha klarat den. Annars är jag nog stekt. Jag vet inte om jag pallar att göra den en gång till nu. På riktigt. Usch.

Nå efter tentan åkte jag in till stan i mitt zombi-efter-tentan tillstånd och handlade alkohol med E. Sen hade vi en skön kväll hemma hos henne med surr, tacos och bubbel. For till J vid 9 och Lukas från korridoren hängde på, det var kul att träffa honom! Han var olik sig fast lik sig på sättet. Satt och surrade där i alla fall och sen blev det Cleo. Oj oj oj vad jag kände mig gammal. Det kan vara för att det var lite tunt med folk och att jag var rätt så nykter men oj oj oj. Och vilka korta klänningar alla snärtor hade på sig. Har jag missat att man ska se ut som om man levde 1992? Beverly Hills 90210 here I come kan man säga. Det var i alla fall lite halvsegt ute. Träffade ingen man kände utom en snubbe från SSAB i garderobskön.

Igår skulle jag och Lukas med samma flyg till Stockholm så jag hade sällskap hela dan, skoj! Men det var ändå en seg dag. var lite utpumpad på jag kom hem. Inte för att det minskade mängden välkomstmys;) Älskling...det var skönt att komma hem. Det är ju här jag ska vara. Faktiskt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar