söndag 6 januari 2008

Vintersol

Hemma i komabyn då. Shit vad man blir trött och gödd här...men det är mysigt.

Hann fika med C i fredags innan jag åkte hit från Luleå och så hämtade jag en bok på bibblo och surrade med Simon en sväng. På uni verkar allt vara som vanligt i alla fall;)M&P's renovering är ju klar nu och ja, herre gud vad fint det blev. Mamma har fått preciiiis som hon vill:) Man går bara runt och tittar och myser.

Igår var jag och pappa över till mormor och morfar och åt mormorfika...mmm... Dom har ju en katt nu för tiden som dom skämmer bort nått oerhört:) Träffade E på kvällen och promenerade flygarstan och slavstan som på den gamla (goda) tiden. Guuuuud vad skönt att träffa henne och prata skit...ska hänga på henne idag igen innan hon åker tillbaka till Sunderbyn.

Inväntar mina föräldrar som är på filla. Mamma har jobbat från fredag em till i morse så jag har ju inte träffat henne än jue.

Det luktar kallt och gott i luften här...

1 kommentar:

  1. Allvarligt Pelin... Jag börjar ju längta hem... OBRA!!!
    Kom Hit å lek med mej istället för att vara därborta...

    SvaraRadera