tisdag 29 januari 2008

Bakdag

Hade riktigt flyt igår med skissandet. Hoppas idag blir lika givande. Har satt igång ett mjukakebak men det tar ju inte såå lång tid och jag behöööver mjukaka. Ska nog hinna med både och. Hade garanterat haft tid om jag STEG UPP I TID nångång. Gudars vad jag är lat. Gick bättre idag än igår i alla fall.

M ska till garaget ikväll så jag ska träna och kolla på Babel utan att nån knorrar för att det är en kass film på 6an man kan se ist:P Har för mig att jag fick en uppenbarelse angående knivarna igår då jag skulle somna men den är såklart borta. Kommer förövrigt att maila och oriva er sen för att få in kommentarer på de koncept jag väljer att jobba vidare på. Så ni kan förbereda er mentalt:)

Kan inte nog sjunga ljudbokens lov. Perfekt då man sitter och skissar...eller stickar eller nått annat lite halvt hjärndött. Kasst bara att dom är så dyra och att allt som finns att ladda ner är Jan Guillou eller deckare.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar