onsdag 16 januari 2008

Att skidra eller skida, det är frågan det...

Sååå då är man tillbaka i Skåne igen. Känns som jag har varit borta mycket längre än en och en halv vecka. Det var mysigt att komma hem i alla fall. Fluff och kramar och sånt hur mycket man vill. Lyxigt:)

Det kändes lite sorgligt att åka från Vidsel, vet ju inte när jag kommer kunna åka dit igen eller träffa m&p för den delen heller. Sen var det helt snöigt och fint på träden. Nå, det var roligt att se I och T's nya lägenhet också. Fan vad kul att flytta in då det är helt nytt allt. Lär ju dröja innan/om det inträffar. Mycket fint var det i alla fall. Hade iofs inte trott nått annat;)

Och så tentan då. Tja...svarade på mycket, nästan alla matallfrågorna men det tror jag inte räcker. Med tanke på att jag inte har rätt på allt jag svarade;) Usch...nå vi får se. ORKAR INTE nöta in det där igen....usch. Vem måste man muta för att få godkänt på den här jävla kursen?

Träffade min handledare i Luleå också och fick lite tips hur jag ska komma igång och vara kreativ. I just love her.

Har i alla fall inte börjat idag. Idag har jag städat ut julen och håller på att tvätta. Måste byta gardiner också... Ska prova med dom gröna. Smyger in gröna och röda detaljer i detta annars så blå hem;) Återkommer med bilder om det blir gardinbyte.

Hade en språklig dispyt med M igår föresten. Jag hävdar att man säger "Jag skridrar" om man åker skidor. Han säger att man ska säga "Jag skidar". Det låter ju heeelt knäppt. Vad säger ni? Skidar finns inte i stavningskontrollen i alla fall:P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar