onsdag 23 januari 2008

Shit shit shit

Gårdagen innehöll inget upphetsande förutom en promenad i solen, samtal med en okänd tant och en mysig eftermiddagslur med M. Nog om det.

Idag då...ska iväg och träna strax sen måste jag göra nått vettigt! Ska ju återrapportera till min handledare och till Mora på fredag...gaah! Hur svårt kan det vara Elin? Skärpning...kasso...

M ska bort ikväll ett tag och så ska han till garaget imorrn så då har jag ju kvällarna också... Det har jag ju iofs alltid annars också men det är så svårt att fokusera då han är hemma:P

2 kommentarer:

  1. Jag har inte ens mensen att skylla på :-| jag håller på bli helt nipprig, lite skakig sådär, av abstinens. Tredje dagen nu!

    Hoppas du får jobbet du sökte! Eller iallafall att dom har nåt åt dig :-D

    SvaraRadera
  2. Tusen tack för tipset! Ska inhandla det idag!

    SvaraRadera