måndag 12 november 2007

Well well well

Har fått lite grejer gjorda idag fast inte nått exjobb. Sitter och stirrar på det jag skrivit, mumbojumbo som "Vinkeln på handtaget i förhållande till bladet! Olika för olika användningsområden. Identifiera!". Mycket lösa trådar...sen väntar jag på knivarna från Mora. Måste komma imorgon så jag får nått att bita i. Får ringa min handledare i Luleå och gnälla lite också och be om tips hur jag ska få ihop den här produktspecifikationen.

Nå däremot har jag tömt sopsorteringen, pantat burkar, handlat inför morgondagens mjukkakebak och skurat ur kylskåpet och slängt en massa skit som inte behöver vara där. Mycket skönt att ha det gjort.

Blir ingen gbg till helgen i alla fall. M har jour och Marie har inte hört av sig nått om vart jag skulle kunna sova så jag skiter i att åka själv. Kommer dessutom vara black då jag beställt biljetterna inför julresan till Falun. Blev för många utgifter denna månad. Jacka och hårddisk och resa... nå. Hoppas vi hittar på nått med Maja och Erik eller Lasse och Petra. Sånna tillställningar klarar jag av att behärska i alla fall.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar