torsdag 29 november 2007

Jobbar på examen

Idag ljög jag ihop ett mail till Mora och imorrn ska jag ringa höra mig för lite. Känns som jag eg har kommit fram till lite grejer men jag har inte fått ner det på papper på nått vettigt sätt. Pratade med indiern i Luleå idag också och han skulle skicka mig några papper om handergonomi att läsa igenom. Diskuterade dessutom lite om exjobbet och det var givande att få prata med nån om det. Tror jag ska ringa min handledare i Luleå snart och få lite input utifrån. Hmm blev det där motsägelsefullt?;)

M's syster var och hämtade 120 sängen ikväll så nu blev vårt vardagsrum helt plötsligt stort igen;) Måste verkligen få upp lite grejer på vinden.

Bävar lite för den här helgen. Jag är ensam alldeles för mycket. Det är inte bra alls faktiskt Nå, jag ska ju julpyssla i alla fall. Jag har varit 2 cm från att börjat med julkorten hela veckan...det är sååååååå svårt att hålla sig jue:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar