torsdag 8 november 2007

Gäsp

Har sovit kasst i natt och sov alldeles för länge idag...igen. Eller sov och sov. första gången väckaren ringde var jag väl medvetslös medan jag hade halvöppna ögon dom andra 8 gångerna. M har sovit som en stock däremot och låtit som han dragit stockar;) Irriterande då man inte kan sova själv.

Snubben från Mora ringde 8 i morse och frågade efter min adress så nu ÄNTLIGEN kommer knivarna. Vi lyckades dessutom installera Alias här hemma på datorn så nu är det bara att börja desaaaajna...typ. Var faktiskt lite duktig igår och satt och analyserade mitt filmmaterial och intervjuerna och försöker komma på någon slags produktbeskrivning.

I tisdags började jag måla två av stolarna i alla fall. Det kommer bli snyggt, fast väldigt blankt men men. Allt är snyggar än den där lila färgen.

Har övertalat M att vi ska ha en julgran:) Det kommer bli mysigt... Och sen vill jag baka! Mjukkaka...och nått sliskigt...och sen lussekatter!:) Dom här dagarna då jag inte lyckats göra en enda sekunds exjobb har jag däremot inte gjort något annat heller. Slösurfat...sovit...duschat...plockat disk. Helt kass...kan jag ju lika gärna göra nått kul då jag ändå vet att inget produktivt kommer hända. För sånt VET jag ju..

1 kommentar:

  1. På Hm är den köpt, finns i en fin grön färg också, men bara i push up modell :(
    Och bara 80 spänn! Tror jag det var...

    SvaraRadera