måndag 19 november 2007

Mio min mio

Nej förra veckan fick jag inget gjort alls:/ Men idag ringde det från nån budfirma och jag ska få paket imorrn så då kommer nog knivjävlarna till slut.

Helgen har varit mycket bra. Fredag kollade vi film och slappade. Lördag fick jag iväg M på Kulturen och så fikade vi på stan och fixade middag och sen kom Petra och Lasse och käkade hos oss. Mycket trevligt. Dom har en boxer som heter Selma som följde med, hon är fortfarande valp men helt snäll och väluppfostrad och lugn. Mer sånna hundar.

Igår var vi på Center Syd och irrade runt och jag upptäckte att jag hade slut pengar på mitt kontot då jag skulle okynnes shoppa snygga grejer på Panduro. Tur jag hade min sugar daddy med mig;) Vi var på Mio en sväng också och höll nästan på att köpa ett jättefint bord och 4 stolar och en massa annat. Finns risk för möbelinköp här framöver. For och fikade hos P & L sen och M hjälpte dom med deras dator.

Idag funkade inte internet ett par timmar så jag var iväg och rastade kadetten och handlade lite lunch. Ingen vill köpa min lilla Lars:( Den enda som hört av sig var nått miffo som undrade om jag var singel. Smidigt sätt att ragga på:P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar