måndag 12 februari 2007

Tand'n

Har varit sjuk och sånt i helgen men det har varit fint ändå. Jag var ju med M!:)

Fredag hängde jag med M's pappa, helt otippat men trevligt:) Tessa försökte få mig att tycka om henne fast hon är en hund. Hoppas hon förstår att det inte är personligt. Kvällen var lugn och vi käkade mest kött och drack rödvin och sånt.

Lördag jäktades det runt lite mer. Var ut och handlade lite på em sen var det tårtkalas hos John och Helena och deras nykläckta Tor. Mycket söt och mycket färsk:) På kvällen åkte vi ut till Erik och Maja och Siri och tog det lugnt och käkade. Blev en ganska tidig kväll och jag var rätt febrig.

Söndag startade långsamt men sen drog vi iväg på en skåne-runt resa. Åkte till Simrishamn och hurttrade och tittade på en svan som högg efter barn. Sen åkte vi ner till Ystad och huttrade lite till och käkade. Lugn kväll med trocadero och mys och sånt. Ville ju då som vanligt inte åka hem och har varit låg idag. Det går ju så fort då man är där...normaltillståndet infinner sig alldeles för sällan helt enkelt. Snart har det ju gått ett år. Det måste bli exjobb där nere. Annars blir jag galen.

Sören ringde i torsdags och hörde om jag skulle jobba i sommar och jag sa ja. Känns väl lite så där men jag har en känsla av att jag kommer behöva pengarna. Försöker intala mig att det kommer gå bra ändå. Att det inte är så lång tid. Men men...

Mina visdomständer spökar som alltid då jag är förkyld. Det gör absolut ingenting bättre idag. Uff...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar