onsdag 28 februari 2007

Bokrea 07

I morse tog jag mig upp i alla fall och det blev inte så mycket som jag befarade heller. Men några favoriter och lite nytt och lite facklitteratur:)

"Stolthet och fördom" Jane Austen
"Dr Glas" och "Martin Bricks ungdom" av Hjalmar Söderberg
"Låt den rätte komma in" av John Ajvide Lindqvist
"Jonathan Strange & Mr Norrell" av Susanna Clarke
"Simon och Ekarna" sv Marianne Fredriksson
"Beröringen" av Colleen McCullough
"Bonniers stora bok om stickning"
"Svenska formgivare"

Det är mysigt med böcker.

i eftermiddags satt vi med projektet och klippte och klistrade och spånade på ideér. Det var kul:) Äntligen börjar det kännas lite som den sexiga utbildning det här är eg...For hem och käkade och sen for jag och tränade. Fan vad det tog emot att fara idag. Och i dålig form är jag. Huga. Men det kändes bra att jag for i alla fall.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar