tisdag 27 februari 2007

Hello I love you

Sov bort förmiddan igår så det blev ingen bokrea idag. Får se om jag tar mig iväg imorrn. Borde egentligen gå på en exjobbsredovisning men det kanske kan vänta. Böcker är ju liiite viktigare;) Hade människa maskin-föreläsning pass 3 sen satt vi med rapporten till 4. Käkade lite och så var det projekttjohej till 8. Vet inte om vi kom fram till någor nyttigt men imorrn tror jag vi kan få lite gjort. Det är svårt då man inte kan dela upp och verkligen måste sitta alla och tjafsa. Sen är det ju min namne som jag stör mig mer och mer på. Gah...vill inte haka upp mig på henne men ibland är det nära att jag får moddra.

Ska mest troligt följa M i klassen på Dark angel grejen i helgen. Så typiskt henne att komma med ett sånt förslag liksom. Ha ha. Hon är en gåta. Jag är väl skeptisk till själva utgången men det ska bli kul att göra nått annat och dricka lite alkohol. Mindre än sist.
Kommer missa C's födelsedagsgalej då jag är i skåne. Det var ju typiskt. Men om han får ett paket ändå och jag får kramas med M så tror jag alla blir lika nöjda och glada;) Jag behöver smek så jag inte vissnar bort jue.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar