söndag 4 februari 2007

STUK

Igår var jag på stan med I och hittade jättefina skoooor. Ska köpa sånna då jag får pengar. Helt perfekta jue! Hoppas dom finns kvar. For hem och snyggade mig och så gick jag till J som bjöd på tacos. Vi gjorde seriösa drinkar och allt, toksnygga cosmopolitan och en och annan fuldrink a la apelsinjuice och vodka.

Kåren skulle öppna 9 så vi gick dit i tid tyckte vi, kl 10. Då var det en groteskt lång kö som stod helt stilla. Gah.. Som tur var är man utrustad med ett tänjbart samvete så vi hittade S där i mitten av kön och råkade stå med dom. Stod ändå och stampade och nyktrade till i en timme. Nå väl inne var det ju stort och så, väldigt bra belysning, man är inte van med det på ett uteställe så där. Kanske lite tråkigt inrett där dansgolvet var men jag antar att det blir bättre. Dom har ju inte byggt klart. Det var skitmusik som vanligt så det blev till att konversera ist så min röst är helt död idag. Men det var en kul kväll i alla fall!

Jag och J hängde med några hon kände och som jag typ vet vem det är på efterfest på docentvägen och drack vatten och åt torra lussekatter:) Stapplade hem vi kl 6 i snöstormen och har tillbringat dagen mest liggande. Hittade lite avslagen troca här innan, det är grejer det... Ska fara till E ikväll och slöa hade jag tänkt. Ta tillbaka boken hon lånat;)

Jag ville att M skulle ligga i min säng i morse då jag kom hem. Han lät så gnosig då jag ringde:/ Snart är det torsdag i alla fall. Då jävlar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar