fredag 26 januari 2007

You like to be up north and I like it down here

Somnade 5 i natt. Hade antagligen inte varit vaken så länge om jag inte läst men men. Det var angenäm läsning;) Fick däremot extrema M-abstinenser. Extrema. Tycker det håller på att bli ett permanent tillstånd.

For på skolan vid 9 och träffade projektgruppen ordentligt för första gången. När till slut alla dök upp fick vi en hel del gjort. Känns bra. Vi fick till en preliminär tidsplan och sånt. Satt och pratade skit med C en stund sen for jag hem och drog in på stan. Käkade och träffade I en snabbis innan hon skulle klippa sig. Är tydligen kompisar till T som är uppe och hälsar på i helgen. Kompisar som är bästa kompisar med Anita (även kallad Jävla Anita). Oj oj...kul helg;)

Köpte träningsskor idag:) Weee...Nu ska jag bara komma mig iväg och skaffa dom första skavsåren. Okynnes shoppade en kofta men annars höll jag mig till planerade inköp. Ska på stan imorrn också en sväng med E, födelsedagsflickan. Jag och Kusin-E ska bjuda henne på middag sen på kvällen är tanken.

Eftersom det är fredag är det som vanligt en katastrofal tvkväll. Tur jag lyckades ladda ner en film igår. Har till och med köpte chips och champis...mmm.... Skulle inte jag börja träna? En annan dag. Ska först vältrar mig i självförakt en helg till.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar