måndag 22 januari 2007

Vem som nu ska läsa

Ey...jag har en blogg;)

Igår trodde jag natten skulle vara förstörd av allt sovande på bussen men mot alla odds somnade jag 11 och sov hur bra som helst. Var skönt att vakna utvilad idag. Kan ju bero på att jag fick sova till halv 9 också men men:)Idag blev vi indelade i projektgrupper och jag hamnade på Volvo lastvagnar som jag ville. Ska bli spännande och se vad som händer. Var två MMI studenter i vår grupp också så det känns kul. Speciellt då jag läser ARP102 nu. Det är ju LARV i veckan så nu måste man gå runt och slicka sjärt. Hmm...hoppas det är några intressanta företag. Måste ju börja söka exjobb nu och jag behöver desperat ideer på fler företag att söka hos. Ångest ångest ångest...Såg förresten att Sally Mann dokumentären skulle gå igen nu på torsdag, mycket bra.. Men jag borde verkligen städa...

Sen behöver jag få kramar från M och känna på den där magen som jag tycker om. Det är mest bara hemskt nu. Visst är det snart den 8e?? Visst?? Gah...

2 kommentarer:

  1. Men du, välkommen in i bloggvärlden. =P Tänkte försöka ta upp min igen men... Ja, du vet hur det är ;)

    SvaraRadera