måndag 29 januari 2007

Det är inte lätt när det är svårt

Ja den här natten var ju bra. La mig vid 5 och kunde inte sova och skulle upp vid 7. Tog mig iväg till skolan och höll mig vaken hela lektionen under Mats vakande ögon med obefintlig pupill. Då jag skulle hem gick jag förbi där pappa jobbar och som av en händelse var han precis ute så jag fick en gipsdammig kram:) Röjde klart i rummet efter helgen och gjorde lite mat. Sen tokdeckade jag typ 2-3 h. Får se hur det går i natt då. Alltid lika spännande. Det måste bli en ändring snart...Ikväll har jag försökt tvätta men det är upptaget hela tiden. Sista trosparet kommer gå åt imorron så det börjar bli lite akut. Nu är alla intressanta fakta om mitt liv slut...


Den här länken gjorde mig alldeles varm i hjärtat:) En sån fin film...

http://freehugscampaign.org/

Kramas is the shit

1 kommentar:

  1. Men det är inte svårt när det är lätt heller... eller hur???

    Saknar dej gumms... kom hit om du vill kramas!

    PUSS å KRAM å HÅNGEL å SMEK

    SvaraRadera