onsdag 11 mars 2009

Torka tårarna min vän

Tröttaste dagen på länge. Var helt virrig mitt i alla försök att tänka till ordentligt. Vet inte hur vi fick till det eg. Fick en energikick då jag gick hem däremot av någon anledning. Så nu har jag diskat, tvättat två maskiner och röjt upp i röran här. Det känns bra i ordnings-sinnet. Jag försöker förtränga att det inte är dammsuget eller dammtorkat däremot:P

Hoppas vi blir klara imorgon i hyffsad tid så jag hinner på Ica före 7 och hämta mitt paket med böcker! Det kliar i fingrarna...kanske får gå ner på lunchen.

Nu. SOVA!

2 kommentarer:

  1. Hej! Låter skoj att ni har mycket på jobbet, men det kan bli tröttsamt i längden... du... Köpenhamn... var ska vi satsa på boende??? Hittade ett för 1000 kr/pers (2 dygn), men det ligger vid sjöjungfrun... långt från stan?? Jag har ingen aning?? KRAM

    SvaraRadera
  2. Elin: Tja sjöjungfrun är väl rätt så centralt på ett sätt tror jag, jag kan bara ströget och nyhamn sen är jag vlsen i köpenhamn;) Det är inga avstånd till sjöjungfrun tror jag.. Vad kul att ni ska komma ner hit:) Ha en fin helg! Kram

    SvaraRadera