söndag 15 mars 2009

Mitt i Göteborrrrg

Årets i särklass tröttaste vecka slutade bra tycker jag.

Mötte upp T i fredags på stan och så for vi hit och gjorde käk och kollade film. Mycket mysigt. Jag vill minnas att jag lovade att ge Life aquatic en andra chans också så vi får se när Wes Anderson kavalkaden fortsätter:)

Igår drog jag till gbg och grattade Je som fyllt år. Det var en skoj och blöt kväll som slutade vid halv 6 imorse. Lagom seg idag. Fast ändå i förvånansvärt fin form. Satt och snarkade på tåget mest hela resan. Började prata med dansken som satt bredvid sista biten. Det är INTE lätt att fatta danska.

Nu ska det ätas något också...

Och jag säger bara Säkert!

2 kommentarer:

  1. haha... hur ska det gå i danmark då... om du inte förstår en dansk... hur ska du då förstå en massa danskar?
    Ser verkligen fram emot att träffa dig... om det blir till påsk eller till kristi flygare återstår å se...
    förresten... hur blev det med kortspelet?

    SvaraRadera
  2. Emms: Man kan prata engelska:P
    Ja det ska bli askul att träffa dig:) Hur länge sen som helst nu jue..

    Du känner väl mig? Inte behövdes det något kortspel:P

    SvaraRadera