torsdag 5 mars 2009

Lisbeth Sallander

Känns som jag bott på jobbet i veckan. Gah.

Tisdag blev det sent men jag och J for och kollade på Män som hatar kvinnor sen. Jag är positivt överraskad! Noomi var grym i alla fall och det var välgjort och kändes inte så lökigt som det brukar. En del av dialogen var lite stolpig men annars, bra! Får väl ge mig och läsa böckerna snart också...

Igår, sen jobbdag igen, men övernattning hos J ändå. Inte alls så där fattigt som jag trodde det skulle bli i veckan. Sweet. Han är en ypperlig skedsovare den där mannen. Stjärna i kanten.

Idag smet jag hem vid kl 18 redan. Min lägenhet är inte så trivsam just nu. Men jag har ju knappt varit här sen i torsdags, eh. Handlade lite mat och slängde en massa gammal mat, nu ska jag snart få ändan ur och diska en massa disk. Ska bara hitta någon bra diskmusik:)

3 kommentarer:

  1. och sen kan du skynda dig hit, så kan vi gå en milleniumvandring tillsammans.
    http://www.stadsmuseum.stockholm.se/museet.php?artikel=136&sprak=svenska

    SvaraRadera
  2. Leopardia: Du vill inte till Balckeberg då?:P

    SvaraRadera
  3. haha, haaaaataaaaa filmfaen!!

    SvaraRadera