onsdag 26 november 2008

Raring

Nu har varenda snöflinga regnat bort. Man behövde inte vara orolig;) Kasst. Jag kräver inte mycket. 3-4 cm snö och några minus räcker för mig. Men men.

Blev en lång dag idag med. Hade tänkt gå hem vid 7 men så skulle några beställa mat så jag käkade där och stannade ett tag till. Var nog lika bra det. Men jag är så trööööött. Har sovit för lite i veckan. Sover för lite då jag sover själv helt enkelt. Hoppas på imorgon kväll i alla fall. Så man får bunkra lite inför helgen och veckan som kommer.

Har fått slemmig hosta och är allmänt snorig. Har ju klarat mig så länge. Hoppas bara att det inte sätter sig hårdare i halsen. Brukar ju ha en härdsmälta i halsen en gång varje vinter.

Fick denna av H på msn nu då jag kom hem. Han hakar upp sig på den där låten ibland. He he..alltid lika överraskande. Trallvänligt i alla fall.

Nu. Sömn. Sömn. Sömn.
Vill ha. Hud. Hals. Kind. Mun. Mage.

1 kommentar:

  1. Leopardia: Oj...jag som har en sån brinnande passion för att skriva:P Men det var ju passande att jag precis läser den...

    SvaraRadera