söndag 2 november 2008

Honungspaj

Just när jag trodde att magen hämtat sig något så gav den igen inatt och idag på fm. Herre guuud. Men ska INTE skita vatten. Sen toppade den med mensvärk också. Helt underbart.

Blev som en lite trist dag med andra ord. Inte så mycket bus med tjejerna men en och annan bok hann vi läsa i alla fall. Sen har det ju varit tågresa i all oändlighet. Hade tydligen 1:a klass biljett på X2000 från Mjölby däremot, trevlig överraskning:) X2000 rules... Sydde ihop den ena vanten och stickade klart allt utom tummen på den andra (känns det bekant?) men det var för att jag inte hade med mig några strumpstickor;) Det skaaa bli en tumme.

Är lite mör av resandet och borde lägga mig bums så jag kan vara på jobbet tidigt som fan imorron. Det var i alla fall fint att se lite snö. Och ja, det är jag som är Honungspajen:P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar