lördag 29 november 2008

Pepparkaka

I torsdags blev jag erbjuden att fortsätta på jobbet hela nästa år. Shit! Jag sa ja. Skåne ett år till alltså. Det känns spännande och kul och skönt. I dessa dåliga tider får man ett jobb liksom. Fantastiskt. Måste börja leta boende däremot. Nu jävlar ska jag ha en egen lägenhet!

Var med J och kollade på "Burn after reading" på kvällen. Den var riktigt rolig faktiskt! Ingen övernattning däremot, sonen var hos J. Inte läge. Voj voj:P

Igår var en otroligt trött dag. Sov inte mycket på natten av olika anledningar och sen var det helt fantastiskt mycket att göra. Fick veta att jag måste jobba söndag också. Fan. Nå, sweet money. Man får tänka så. For till M på kvällen och pratade om ett och annat. Jag känner mig kluven. Fick med mig min låda med julpynt hem. Allt var inte där, mest julgransgrejer, men den lilla tomten och lite annat fanns med:)

Var på stan idag. Som resten av Lund! Nå det var uthärdligt. Hittade julklappar till Tussen, julkort och en skjorta.


Jag är en sucker för sånt här, snygga påsar och inslagna kläder;) Det väger nästan upp det hiskliga priset. Tyckte den var snygg i alla fall. Fint med dom små vecken och jag har letat efter en jobb-skjorta.

Var på en leksaksaffär och hittade....


Syrrans sambo skulle döda mig om jag köpte en sån till Tussen. Ha ha. Men hon skulle nog tycka om den:P Till höger i bild skymtar även en variant där hunden bär stövlar och rosarutig regn outfit. Nästa steg är Brat's dockor. Hurv.

Måste ha fått urinvägsinfektion. Igen. Fan också. Bara jag får sova i natt...

Nu ska det bakas pepparkakor, lyssnas på bra musik och tillverkas julkort. Ska även pynta med fina hyacinter jag fått av hyresvärdinna och en adventsljusstake. Återkommer med omysiga bilder med blixt vid senare tillfälle;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar