fredag 5 december 2008

Jag är en björn


Vi fick en snygg present inför the company granhugging imorgon (som jag inte kommer närvara vid förövrigt)


Och man kan ha den på två olika sätt! Det högra känns sååå pappas bisonråttemössa, ha ha.

Tog mig iväg på jobbet idag efter en dålig natt ur sömnsynpunkt. På em kändes det som jag hade feber men det var nog bara tröttheten. Det gick rätt bra ändå och jag fick iväg ritningar och stepfiler på resten av maskinen till tillverkaren. Tog en tidig dag och bunkrade Noskapin på apoteket. Inatt ska det inte rethostas. Deckade bort då jag kom hem och har mest slösurfat lägenheter resten av kvällen. Finns en ledig på Brunnshög, nybyggd men ganska dyr. Svarade att jag är intresserad i alla fall. Får vi se. Bostadsprojektet känns lite hopplöst, fast jag har ju bara letat ett par dagar:P

Har denna bild som bakgrundsbild på min mobil nu och den skapar enorma abstinenser efter snövinter och december ljus.

2 kommentarer:

  1. Helena-rutan: He he...tja, med tanke på att det bara regnar här så får den nog ligga i garderoben;)

    SvaraRadera