söndag 23 september 2007

Rymliga 120 cm

Igår köpte vi en säng! Vuxet värre;) En 120 blev det och det känns som den är enormt stor. Dessutom överraskade jag mig själv och köpte en sprillans ny cykel! Helt tokigt. Vi skulle köpa slangar till en gammal cykel som M har stående här ute. Men så hittade vi en helt ny för 1400 spänn så då slog jag till. Har inte haft en ny cykel sen jag var 11 år;) Lyxigt värre...

Har varit på Nova och shoppat idag för M är i garaget. Köpte vinterskor hux flux. Men som vanligt, hittar jag nått som passar och som jag gillar är det lika bra att slå till på en gång. Sen var det dom sista 39:orna...faktiskt...;) Annars blev det bara nyttiga saker, nya lakan och en nagelfil och sånt trams. Stod emot suget efter en toksöt röd handväska på Bianco. Karaktär ta mig fan!

Nu ska jag trixa lite och se om jag kan lägga in mina kläder i en garderob nångång...

2 kommentarer:

  1. haha, ja, jag kanske inte behöver nämna att jag inte har plats för en 120cmsäng... åh, när jag var på nova var det rea överallt, jag blev helt yr i huvudet, för jag skulle bara in en snabbis och köpa ett par strumpor typ... men vi behöver ju inte diskutera hur många kassar jag kom ut med...

    SvaraRadera
  2. Mjo där kan man lätt bränna alldeles för mycket pengar...Och så tar det bara 5 min att cykla dit härifrån;) Men höstens skoutbud var bedrövligt, usch. Bara en massa stövlar utan klack.. astråkigt..

    SvaraRadera