söndag 2 september 2007

Cleo goodbye

Fick leka med I igår i alla fall:) Förfestade med hennes mamma, lyssnade på Sånger om kvinnor och botaniserade i T's barskåp. Sen gick vi ut på Cleo och skakade rumpa som fan. Eller jag i alla fall. Träffade J och en snubbe från Ä-byn. Det var länge sen:) En hellyckad kväll tyckte jag! Sen har jag kommit på knepet att må bra dagen efter. Eftersom jag inte kan äta då jag är full så har jag börjat köpa milkshake. Perfekt:)

Sov hos I och har mest legat och lyssnat på radio idag medan I bonade golv och E-B målade tak. Moraliskt stöd, är det så det kallas?;) Och nu regnar det...en massa.

Har kommit på vad jag vill ha i inflyttningspresent av mamma. Ska besa en blå trasmatta från henne eller mormor tänkte jag och lägga i M's hall. Kommer bli mycket fint. Man måste ha en trasmatta...annars är det inget riktigt hem jue!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar