onsdag 19 september 2007

Köttfärslimpa

Idag har det varit städa-köket-dagen. Eller jag har börjat i alla fall, kommer nog bli klar imorrn. Känns bra att ha ett rum färdigt:) Kan jag lägga ut nya mattan... Blir bilder sen för den som vill titta:P Putsade fönstren i sovrummet igår, det tog typ 2 h. Helt sjukt hur mycket skit det kan finnas på ett par persienner. Ja jag vet..jag är sjuk i huvudet men jag vill städa igenom allt en gång så jag vet att det är rent i alla skåpar och skrymslen. Sen kan jag slappna av och låta förfallet ta över:)

Skickade iväg grejer till Mora och till min handledare i Luleå också och väntar på lite respons från Mora. Har lagt lite luftigt schema i veckan, jag är ju hemmafru än;)

Imorrn tror jag att jag ska köpa lite krukväxter...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar