måndag 16 juli 2007

Förvirring

Helgens extrapass var det längsta jag har varit med om. Dom tog alldrig slut kändes det som. Kickade igång förmiddagsveckan med att inte ha sovit nått alls i natt och dessutom decka bort då jag kom hem. La mig vid 2 idag efter jobbet och vaknade 3 av väckaren i total förvirring. Kunde inte klura ut vilket skift det var meningen att jag skulle gå på;) Nå sen somnade jag om såklart... Det kommer bli samma skit i natt igen med andra ord.

Har börjat rensa i min garderob. Har slängt en svart sopsäck med kläder och skor men det ser fortfarande ut att vara lika mycket som innan. Hade tänkt ge lite grejer till myrorna men allt var så jävla urtvättat och tråkigt så det duger inte till nått. Var ett par skor som kunnat funka att ge bort men idas åka till Storheden för att lämna ett par skor.... Jag har alldeles för mycket saker! Tror jag måste skicka grejer med bussgods också. Kommer inte rymma allt i kadetten...

Kollade hur jag skulle ta mig till Kallax på onsdag och det verkar bli taxi. Uff. Kusin-E skulle iofs kunna köra mig men jag vet inte...ska ringa imorrn och höra vad det kostar med taxi. Hon är inte sveriges bästa bilförare och kadettrisen får INTE dö just nu.

Kapitulerade och köpte "Änglar och demoner" igår i pocket. Jag är av princip emot Dan Brown. Men jag behöver nått lättsmält och det var det som fanns på Konsum. Ska kompensera och ta med mig "Äcklet" till skåne ist;) Gav upp på den efter att ha börjat läsa den i feberyror på H's lyxiga madrass på golvet. Sen gick ju som luften ur mig. Dags för ett nytt försök!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar