onsdag 25 juli 2007

Bussfest 07

Senaste Lundaresan dårå..

Onsdag då jag kommit ner for vi till Kivik med Lasse och Petra och hann precis se marknaden stänga;)
Torsdag for vi till Erik och Maja på dan en sväng och sen var det grillning där på kvällen med några andra.
Fredag körde vi mot Öland. Först dog startmotorn i Åhus och sen dog 2an och 4an allt efter som när vi närmade oss campingen. Mycket puttande blev det i alla fall, kändes som Little miss sunshine;) Och så bussfesten då, tja. Jag gick ut hårt på fredan och försökte vara social och normal men allt eftersom kvällen gick blev det mer och mer misär tills jag gav upp helt och la mig och surade.
Lördan var bärtte men surandet höll i sig halva dan ändå. Jag hade helt enkelt inte så kul och det känndes som slöseri med tid tillsammans mest. Men men, då har jag ju provat det.
Söndag körde vi mest hela dan och så åkte jag hem på måndag. Det gick alldeles för fort...

Har bara jobbat och sovit sen jag kom hem. Hur jag kan sova så här mycket är eg ett mysterium. Orkar man inte leva kan man sova ist. Är väldigt omotiverad på jobbet just nu, vill bara flytta ju. Har kommit så långt (lågt?) att jag fantiserar om att det ska hända en olycka så jag bryter armen eller nått och inte kan jobba sista veckorna. Ja jag är störd.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar