måndag 5 mars 2007

Waiting for the miracle

Hade helt ont i huvudet i morse. Kändes som jag håller på att bli förkyld igen. Vill jag ju inte, har ju knappt blivit frisk än! I morse hade vi telfonmöte med volvo och gick igenom våra funktioner. Det var bra. Sen satt vi och gjorde klart redovisningen. Flummade lite i excel efter lunch och så for jag hem och röjde upp alla kläder och skit som legat på golvet alldeles för länge. Virkade ett nytt fodral till iPoden och torkade av krukväxterna i köket.

Fan man skulle vara hemmafru ändå...:P Snart ska ju pelargonerna sättas om och börja gödas. Mysigt. Hoppas dom överlevt vinteridet. Nu ska jag skriva ner vad jag ska säga på redovisningen. Bäst att skriva ord för ord. Det blir aldrig bra då jag ska improvisera..

Ah baby, let's get married,
we've been alone too long.
Let's be alone together.
Let's see if we're that strong.
Yeah let's do something crazy,
something absolutely wrong
while we're waiting
for the miracle, for the miracle to come.

ur "Waiting for the miracle"
Leonard Cohen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar